Traductor

dimarts, 3 de desembre del 2013

QUART TALLER: PODCAST D'ÀUDIO.


Aquí arriba la meva quarta publicació on parlaré sobre la feina que he realitzat juntament amb na Dolça Vich Feliu: un podcast d’audio.

Ajuntament vist des del front
Primer de tot, recordar-vos que el nostre projecte es “El meu poble: Poznan”. Per això hem decidit simular un programa de radio on explicar la nostra experiència al visitar la plaça de l’ajuntament o la no visita segons el cas. Hem elegit aquest tema perquè l’ajuntament presenta una peculiaritat molt comú a les ciutats de Polònia. Cada dia a les 12 del migdia surt un home al balcó tocant una melodia i a la vegada surten del rellotge dues cabres de fusta simulant una lluita. Per situar-vos millor, adjunt una fotografia de l’ajuntament i una altra del rellotge just en el moment en que surten les cabres.

Rellotge just en el moment que surten les cabres

Si teniu curiositat per veure-ho “en directe”, podeu accedir al bloc de na Dolça on ella ha adjuntat a la seva entrada un vídeo del moment al que ens referim durant la nostra guia didàctica.

Després de centrar-vos una mica vos adjunt un exemple de podcast d’àudio que podria realitzar l’alumne i que hem realitzat nosaltres juntament amb les nostres companyes de residència seguint les indicacions d’aquesta guia didàctica.



CONCLUSIONS I REFLEXIONS PERSONALS.

Primer de tot, si abans de començar aquesta activitat m’haguessin suggerit fer un podcast d’àudio el primer que hagués pensat seria agafar la gravadora, xerrar sense planificar res I ja està. Però aquesta activitat m’ha servit per saber com planificar un àudio abans de realitzar-lo. Avui per avui, m’entretindria a realitzar el guió tècnic, guió literari i finalment el guió tecnico-literari per aconseguir un resultat de major qualitat i ser a la vegada eficaç.

En segon lloc, quan pensava en un podcast d’audio o algun enregistrament centrava la meva atenció en el típic cd que es reprodueix dins l’aula i no s’arriba més enllà. Per tant, ara seria capaç de cercar-li diferents funcions com per exemple d’inici d’una activitat, d’enllaç entre dues o simplement com a activitat mateixa centrat l’atenció amb la creació d’aquest.

Per acabar, m’agradaria puntualitzar sobre una cosa. La meva experiència com a alumne no ha estat gratificant en front a les TIC. Tant a l’escola com a l’institut he tingut poc contacte amb elles i pens que es una bona forma d’enganxar a l’alumnat. A més, he realitzat a l’etapa de tercer i quart d’ESO l’optativa de TIC i no vam anar més enllà del processador de textos. Amb això no vull dir que no s’hagi d’ensenyar el bon us d’aquest programari però una vegada assolit el coneixement anar més enllà amb programes com l’Audacity, moviemaker o qualsevol programa util tant a l’escola com fora d’ella. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada