Aquí arriba la meva
quarta publicació on parlaré sobre la feina que he realitzat juntament amb na
Dolça Vich Feliu: un podcast d’audio.
![]() |
Ajuntament vist des del front |
Primer de tot,
recordar-vos que el nostre projecte es “El meu poble: Poznan”. Per això hem
decidit simular un programa de radio on explicar la nostra experiència al
visitar la plaça de l’ajuntament o la no visita segons el cas. Hem elegit
aquest tema perquè l’ajuntament presenta una peculiaritat molt comú a les
ciutats de Polònia. Cada dia a les 12 del migdia surt un home al balcó tocant
una melodia i a la vegada surten del rellotge dues cabres de fusta simulant una
lluita. Per situar-vos millor, adjunt una fotografia de l’ajuntament i una
altra del rellotge just en el moment en que surten les cabres.
![]() |
Rellotge just en el moment que surten les cabres |
Si teniu
curiositat per veure-ho “en directe”, podeu accedir al bloc de na Dolça on ella
ha adjuntat a la seva entrada un vídeo del moment al que ens referim durant la
nostra guia didàctica.
Després de
centrar-vos una mica vos adjunt un exemple de podcast d’àudio que podria
realitzar l’alumne i que hem realitzat nosaltres juntament amb les nostres
companyes de residència seguint les indicacions d’aquesta guia didàctica.
CONCLUSIONS I
REFLEXIONS PERSONALS.
Primer de tot, si
abans de començar aquesta activitat m’haguessin suggerit fer un podcast d’àudio
el primer que hagués pensat seria agafar la gravadora, xerrar sense planificar
res I ja està. Però aquesta activitat m’ha servit per saber com planificar un
àudio abans de realitzar-lo. Avui per avui, m’entretindria a realitzar el guió
tècnic, guió literari i finalment el guió tecnico-literari per aconseguir un
resultat de major qualitat i ser a la vegada eficaç.
En segon lloc,
quan pensava en un podcast d’audio o algun enregistrament centrava la meva
atenció en el típic cd que es reprodueix dins l’aula i no s’arriba més enllà.
Per tant, ara seria capaç de cercar-li diferents funcions com per exemple
d’inici d’una activitat, d’enllaç entre dues o simplement com a activitat
mateixa centrat l’atenció amb la creació d’aquest.
Per acabar,
m’agradaria puntualitzar sobre una cosa. La meva experiència com a alumne no ha
estat gratificant en front a les TIC. Tant a l’escola com a l’institut he
tingut poc contacte amb elles i pens que es una bona forma d’enganxar a
l’alumnat. A més, he realitzat a l’etapa de tercer i quart d’ESO l’optativa de
TIC i no vam anar més enllà del processador de textos. Amb això no vull dir que
no s’hagi d’ensenyar el bon us d’aquest programari però una vegada assolit el
coneixement anar més enllà amb programes com l’Audacity, moviemaker o qualsevol
programa util tant a l’escola com fora d’ella.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada