Traductor

dissabte, 12 d’octubre del 2013

Primer taller: PLE

Expectatives de l'assignatura.

Com tots sabem, les noves tecnologies estan al nostre dia a dia i a la societat, per tant, a l'aula també estan presents. Per això, per aconseguir una aula dinàmica i actualitzada hem de tenir en compte aquest factor i ser competents amb aquest aspecte. 

El que esper de l'assignatura és aprofundir en l'utilitat de les TIC, tant en l'ambit professional com en el personal, és a dir que les coses que aprengui i descobreixi ho pugui aplicar en tots els aspectes del meu dia a dia. A més, m'agradaria aprendre a treballar en xarxa i aconseguir que els alumnes també ho facin de forma segura. 

Valoració de les respostes al qüestionari.

N'era conscient que les noves tecnologies estaven presents en el meu dia a dia però no fins al punt d'adonar-m'en que no faig quasi cap cosa sense elles. Està clar que amb l'avanç dels mòbils intel·ligents (smartphones) ens han conduit a tenir-ho més present i a facilitar-nos la comunicació i l'obtenció de respostes. 

També crec que si no som responsables i les tractam de manera segura se'ns poden anar de les mans i desencadenar coses perjudicials per a nosaltres o per les persones que ens envolten.

Valoració de l'eina SymbalooEDU i twitter.


Pel que fa a l'eina SymbalooEDU, m'ha resultat una eina útil i a la vegada ordenada per poder accedir de manera ràpida a totes les pàgines d'interés o de consulta ràpida que utilitzes diàriament. 

Referent a Twitter, si que la coineixia i li donava un ús personal. Per tant, em pareix una bona idea utilitzar-la per aspectes de classe i així donar-li més sentit a l'eina en conjunt. 


Valoració de les eines que s'inclouen a la pàgina acadèmica de SymbalooEDU 

No coneixia l'existència de SymbalooEDU per això al principi estava una mica perduda però es fàcil d'entendre i manejar. Referent al meu webmix acadèmic l'he distribuit de la manera següent:




Per una banda, m'agradaria comentar el fons. Aquesta fotografia correspon a una de les biblioteques més importants de Poznan, ciutat on ara estudio i el tema que he escollit juntament amb na Dolça Vich Feliu per dur a terme els nostres treballs. Creia que era la més adient per poder identificar la temàtica de les planes webs que enllaçava a aquest webmix.

Per una altra banda, he distribuit les pàgines webs segons la temàtica que enmarcava:
  • Color verd: referent a la UIB, sobretot a aquesta assignatura ja que es l'única que curs allà aquest semestre.
  • Color marró: diccionaris que em son útils a l'hora de resoldre dubtes ortogràfics o de significat.
  • Color lila: pàgines webs per compartir documents o emmagatzemar-los.
  • Color vermell: pàgina web de la universitat de Poznan.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada